Sertlik ve uyumluluk dengesini çözmek için
düzinelerce (muhtemelen yüzlerce) fikir denenmiş ve çok sayıda titreşim sönümleme
malzemesi ve süspansiyon sistemi dahil olmak üzere çeşitli sonuçlarla test
edilmiştir. Ancak tüm girişimler için, asil olsalar da,
hiçbir seçenek deneyimli binicilerin daha zeki zevkleri için hem etkili hem de
verimli değildi. 2012'ye kadar. IsoSpeed'e kadar.
IsoSpeed, bir bisiklet şasisinin geleneksel
tasarımına meydan okur. Uyumluluk ikilemine yönelik daha tercih edilen
yaklaşımlardan yoksun olan (süspansiyon sistemleri, elastomerler veya bir titreşim
sönümleyicisi gibi), IsoSpeed elmas şeklindeki çerçeve seti geometrisini korur,
ancak yuva borusunu üst borudan "ayırarak" koltuk borusunun esnemesini sağlar Sonuç,
geleneksel yarış bisikleti tasarımının hissini ve verimliliğini korurken yolla
birlikte hareket eden bir bisiklettir.
Bu "ayrıştırma", bisiklet modeline bağlı olarak
iki şekilde gerçekleştirilir. Her iki yöntem de eşittir. önemli ölçüde daha uyumlu
bir sürüş kalitesi sunmada etkilidir.