65.000 TL
İ N D İ R İ M

MADONE SL 7 GEN 7

STOK KODU: madonesl7gen7-1
265.000


HAVALE İLE 5.000 İNDİRİM


KADRO BOYU
RENK
SATIN AL KARŞILAŞTIR

Senin tarzın,

Dikkatleri üzerine çeken bir karbon kadro, birinci sınıf bir elektronik aktarma organı, hızlı viraj alan ve sağlam kavrayan uzun ömürlü lastikler, devrim niteliğindeki IsoFlow aerodinamiği ve her sürüşü şimdiye kadarki en hızlı sürüşünüz gibi hissettiren tamamen aero bir yol donanımı ile hız, kalite ve performans istiyorsunuz.

Aldığınız teknoloji

Aero Kammtail boru şekillendirmesine ve devrim niteliğindeki IsoFlow sele borusuna sahip 500 Serisi OCLV Karbon kadro, görünmez şekilde yönlendirilmiş kablolar, süper hızlı Shimano Ultegra Di2 12 vitesli elektronik aktarma organları, Bontrager RSL Aero OCLV Karbon gidonlar ve Bontrager Aeolus Pro 51 iç lastiksiz kullanıma hazır karbon jantlar.

Son söz

Madone SL 7, sizi en hızlı yol sürüşlerinize çıkarmak ve her yarışta sizi podyuma taşımak için can atan, yarışa hazır birinci sınıf bir hız canavarıdır. Hızınızı belirleyen ve KOM'ları fetheden grubun ön tarafına aittir.

?Neden seveceksin

  1. Çok hızlı Shimano Ultegra Di2 aktarma organları ile eşleştirilmiş tam OCLV Karbon kadro, ultra premium bir sürüş sağlar
  2. IsoFlow teknolojisi, sele borusu ve selenin daha konforlu bir sürüş için esnemesine yardımcı olurken aynı zamanda kadro aerodinamiğini iyileştirir ve ağırlığı azaltır
  3. Genişletilmiş Bontrager RSL Aero Gidon inişlerde rahattır, aerodinamiği geliştirir ve süper şık görünür
  4. Derin Bontrager Aeolus Pro 51 OCLV Karbon jantlar rüzgarı keser ve sürüşünüzü hafifletir
  5. Shimano Ultegra Di2 elektronik aktarma organı, fark edilir derecede daha yumuşak ve hızlı vites değiştirme sunar

Video

Özellikleri

Benzeri görülmemiş aerodinamik

En yeni nesil aerodinamik Kammtail kadro şekillerimiz, aero kokpit tasarımımız ve sürücü pozisyonumuz, 7. nesil Madone SL'yi şimdiye kadarki en hızlı modelimiz haline getiriyor.

Özel IsoFlow teknolojisi

Özellikle 7. nesil Madone için tasarlanan IsoFlow teknolojisi ağırlığı azaltır, aerodinamiği iyileştirir ve daha konforlu bir sürüş için yoldaki tümsekleri yumuşatır.

Şimdiye kadarki en hafif Madone SL'miz

Hafif 500 Serisi OCLV Karbon ve yeni optimize edilmiş tasarım, bunu şimdiye kadarki en hafif Madone SL yapıyor.

Yeni ergonomik gidon

Yeni optimize edilmiş gidon, başlıklarda alt kısımlara göre 3 cm daha dar olup daha hızlı yarış, gelişmiş aerodinamik ve üstün kontrol için daha rahat ve ergonomik bir sürüş pozisyonu sunar. Alıştığınız gidon boyutunu kullanın - normalde 42 cm'lik bir gidon/boğaz ile sürüyorsanız, aşağıda 42 cm'yi ve başlıklarda 39 cm'yi tercih edin.

Rafine entegrasyon

Madone'un her santimi, dahili kablo yönlendirmesi, aerodinamik kokpit, gizli koltuk direği ve daha fazlası dahil olmak üzere en üst düzeyde hız ve verimlilik için tasarlanmıştır.

Shimano Ultegra Di2

Ultegra Di2 R8100, Shimano'nun yenilikçi, oyunun kurallarını değiştiren özelliklerle dolu en ilham verici aktarma organıdır. HYPERGLIDE+ teknolojisi, maksimal eforlar sırasında bile vites aralığında hem yukarı hem de aşağı keskin, kesintisiz vites geçişlerine olanak tanır. Yeni Di2 vites değiştirme sistemi, Shimano'nun özel kablosuz entegre devresini sunar ve 12 vitesli kasete geçiş, ihtiyacınız olan tüm viteslere sahip olmanızı sağlar. Ergonomi ve aerodinamik her açıdan geliştirilmiştir ve aktarma organlarını Shimano'nun kullanıcı dostu E-Tube uygulaması aracılığıyla istediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz.

Teknik Özellikler

* spesifikasyon, aksi belirtilmedikçe tüm bedenler için geçerlidir

Gövde
Kadro 500 Serisi OCLV Karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) boru şekli, IsoFlow sele borusu, görünmez kablo yönlendirme, 3S aero zincir tutucu, T47 BB, düz montajlı disk, 142x12mm aks arası
Maşa Madone KVF tam karbon, konik karbon direksiyon, dahili fren yönlendirmesi, düz montajlı disk, karbon inişler, 12x100mm aks arası
Kadroya uygun H1.5 Yarış
Döner Aksam
Ön jant Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Karbon, Tubeless Ready, 100x12mm aks arası
Arka jant Bontrager Aeolus Pro 51, OCLV Karbon, Tubeless Ready, Shimano 11/12 vitesli freehub, 142x12mm aks arası
Sokma Mil Mandalı Bontrager Anahtarı aks üzerinden, çıka
Sokma Mil Manda Bontrager Anahtarı aks üzerinden, çıkarılabilir kol
Lastik Bontrager R3 Hard-Case Lite, aramid boncuk, 120 tpi, 700x25c(Maksimum 32c)
Vites Sistemi
Değiştiren Shimano Ultegra Di2 2x12 kablosuz elektronik 
Ön değiştirici Shimano Ultegra Di2
Arka vites değiştirici Shimano Ultegra Di2
Aynakol Beden: 50, 52: Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm
Boyut: 54, 56: Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172.5 mm
Boyut: 58, 60, 62: Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm
Orta göbek T47
Kaset Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12li
Zincir Shimano Ultegra R8100 12li
Bileşenler
Sele Bontrager Aeolus Comp, çelik raylar, 145 mm genişlik
*Sele Boyut: 50, 52, 54, 56: Madone aero karbon dahili seatmast kapağı, entegre ışık yuvası, 25 mm ofset, kısa uzunluk
Madone aero karbon dahili seatmast kapağı, entegre ışık yuvası, 25 mm ofset, uzun uzunluk
*Gidon Bontrager RSL Aero, OCLV Karbon, 31.8mm, Di2 yönlendirme, 80mm erişim, 124mm düşüş, 35cm kontrol genişliği, 38cm düşüş
Gidon bandı Bontrager Supertack Perf bandı
*Gidon Boğazı Trek RCS Pro
Fren Shimano Ultegra R8100
Fren rotoru Shimano CL800, CenterLock, 160 mm
Ağırlık
Ağırlık 56 - 7.99 kg
Ağırlık sınırı Bu bisikletin maksimum toplam ağırlık limiti (bisiklet, sürücü ve yükün toplam ağırlığı) 275 pound (125 kg).

Ekipman, teknik özellikler, modeller, renkler ve malzemeler dahil olmak üzere bu sitede yer alan ürün bilgilerinde herhangi bir zamanda bildirimde bulunmaksızın değişiklik yapma hakkımız saklıdır.

Bisiklet ve kadro ağırlıkları, üretim öncesi boyalı kadrolara dayanmaktadır. Nihai üretimde ağırlıklar değişebilir.

Boyutlandırma ve uyum

Aşağıdaki çizelgeler, boya göre tavsiye ettiğimiz bedenleri göstermektedir, ancak mükemmel bir uyumu belirleyen kol ve bacak uzunluğu gibi başka faktörler de vardır. Bu nedenle önerilerimizde bazı örtüşmeler göreceksiniz. Örneğin 175cm olan her sürücü aynı boyutta bisiklet kullanması doğru olmaz. Mükemmel uyumu bulmanın en iyi yolu, bize danışmaktır.

 

Boy

İç bacak boyu

Aksi belirtilmedikçe tüm ölçümler cm cinsinden verilmiştir.

Kadro Boyu Jant Boyutu A -Sele borusu B -Sele borusu açısı C -Baş tüp uzunluğu D -Baş açısı E -Etkili üst tüp G - OrtaDikey uzunluk H -Zincir maşası uzunluğu I -Ofset J -Trail K -Mesafe L -Standover M -Kadro erişimi N -Kadro Sele rayı yüksekliği min (kısa direk ile) Sele rayı yüksekliği maks (kısa direk ile) Sele rayı yüksekliği min (uzun direk ile) Sele rayı yüksekliği maks (uzun direk ile)
47 cm 700c 42.4 74.6 ° 10.0 72.1 ° 51.2 7.2 41.0 4.5 6.8 97.2 69.2 37.3 50.7 55.5 61.5 59.0 65.0
50 cm 700c 45.3 74.6 ° 11.1 72.1 ° 52.1 7.2 41.0 4.5 6.2 97.4 71.1 37.8 52.1 58.5 64.5 62.0 68.0
52 cm 700c 48.3 74.2 ° 12.1 72.8 ° 53.4 7.2 41.0 4.5 5.8 97.7 73.2 38.3 53.3 61.5 67.5 65.0 71.0
54 cm 700c 49.6 73.7 ° 13.1 73.0 ° 54.3 7.0 41.0 4.5 5.6 98.1 74.4 38.6 54.1 64.0 70.0 67.5 73.5
56 cm 700c 52.5 73.3 ° 15.1 73.5 ° 55.9 7.0 41.0 4.0 5.8 98.3 76.8 39.1 56.3 67.0 73.0 70.5 76.5
58 cm 700c 55.3 73.0 ° 17.1 73.8 ° 57.4 6.8 41.1 4.0 5.7 99.2 79.3 39.6 58.1 69.0 75.0 72.5 78.5
60 cm 700c 57.3 72.8 ° 19.1 73.9 ° 58.6 6.8 41.1 4.0 5.6 100.1 81.1 39.9 60.1 71.0 77.0 74.5 80.5
62 cm 700c 59.3 72.5 ° 21.1 73.9 ° 59.8 6.8 41.2 4.0 5.6 101.0 82.9 40.3 62.0 73.0 79.0 76.5 82.5
KADRO : KARBON OCLV 500
VİTES : SHIMANO ULTEGRA Di2 12'li KABLOSUZ
JANT : AELOUS PRO 51 KARBON
GİDON : KARBON
AĞIRLIK : 7.86 KG
MODEL YILI: 2024
MADONE SL 7 GEN 7 Yepyeni Madone ile hız, konfor ve hafiflik üçlü tehdidi ile tanışın. Böyle bir yol bisikleti yok. madonesl7gen7
MADONE SL 7 GEN 7

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.