İ N D İ R İ M
Senin tarzın,
Yarış önceliğiniz ve kazanmak sizin için çok önemli. Yepyeni aero IsoFlow konfor teknolojili en iyi ve en hızlı yol yarış bisikletini istiyorsunuz. Ek olarak sahip olabileceğiniz en iyi bileşenleri istiyorsunuz; karbon jantlar ve Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi.
Aldığınız teknoloji
En kaliteli 800 OCLV karbonlu hafif bir kadro, yeni Kammtail Virtual Foil aerodinakik boru şekli, aerodinamik ve yolları daha az hissetmenizi sağlayacak IsoFlow teknolojisi ve de görünmez kablolama. Kablosuz elektronik Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi ve hidrolik disk frenleri, daha ölçümlenebilir antreman için power metre tubless'a hazır Bontrager Aeolus RSL 51 Karbon jantlar, ve OCLV Karbon entegreli gidon/gidon boğazı kombinasyonu.
Son söz
Madone SLR şimdiye kadarki en hızlı ve en hafif aero yol bisikleti kadrosuna sahiptir. Fakat onu diğerlerinden ayıran asıl özelliği yepyeni IsoFlow teknolojisidir. Daha rahat bir sürüş deneyimi için etkileyici aerodinamik bileşenler sağlar.
♡Neden seveceksin
- — IsoFlow teknolojisi daha rahat bir sürüş için kadro aerodinamiğini geliştirirek ve esneyebilen sele borusuyla ağırlığı azaltarak, konfordan ödün vermemenizi sağlar.
- — Kablosuz Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi kokpitinizi düzenli tutar ve power metre, antremanlarınzı ölçümlenebilir kılar.
- — 800 Series OCLV Karbon şimdiye kadar ürettiklerimizin en hafifi ve Madone'u her zeminde ve hava şartında daha hızlı kılıyor.
- — Derin karbon jantlar aerodinamik sürtünmenin azalmasını böylelikle daha hızlı sürmenizi ve yarışlarda galip gelmenizi sağlar.
- — Madone Project One ICON renk şeması en iyi yarış bisikletini bir sanat eserine dönüştürmenize yardımcı olur.
Video
Özellikler
Benzersiz aerodinamikler
Yepyeni aeroodinamik Kammtail kadro formu, gidon/gidon boğazı tasarımı ve sürücü pozisyonu Madone SLR'ı en hızlı yol yarış biiskleti yapıyor.
Seçkin IsoFlow teknolojsi
Daha önce eşi benzeri görülmemiş IsoFlow teknolojisi özel olarak 7. nesil Madone SLR için tasarlandı. Ağırlığı azaltır, aerodinamiği geliştirir ve sürüş kalitenizi, konforunuzu arttırr.
Şimdiye kadarki en hafif Madone
Süper hafif 800 OCLV Karbon ve yeni hafif tasarımıyla en hafif Madone disk.
Yeni ergonomik gidon/gidon boğazı
Gidonu tutuğunuz yerler 3 cm daha içerdedir bu da bisikletin haricinde vücut pozisyonu olarak da maksimum aerodinamizm kazandırır. 42 cm gidon kullanıyorsanız gidonun alt tarafı yine 42 cm olacak, gidonun üst tarafı 39 cm olacaktır.
Tam entegrasyon
Bu bisikletin her elementi büyük bir bütünün parçasıdır. Görünmez kablolama, aero kokpit, gizlenmiş sele borusu ve daha fazlası.
Görünmez kablolama
En aerodinamik bisikletin fren ve vites kabloları daha temiz bir görüntü ve performans için kadronun içine gizlenmiştir.
H1.5 Fit
Trek-Segafredo profesyonel bisiklet takımları tarafından geliştirilen H1.5 geometrisi sürücüye ideal aero yarış pozisyonunu sunar.
Teknik özellikler
Gövde
Jantlar
Vites sistemi
Bileşenler
Aksesuarlar
Ağırlık
Ekipman, teknik özellikler, modeller, renkler ve malzemeler dahil olmak üzere bu sitede yer alan ürün bilgilerinde herhangi bir zamanda bildirimde bulunmaksızın değişiklik yapma hakkımız saklıdır.
Bisiklet ve kadro ağırlıkları, üretim öncesi boyalı kadrolara dayanmaktadır. Nihai üretimde ağırlıklar değişebilir.
Boyutlandırma
Boyutlandırma | Sürücü yüksekliği | İç bacak boyu |
---|---|---|
47 | 152 - 158 cm 4'11.8" - 5'2.2" |
71 - 75 cm 28.0" - 29.5" |
50 | 158 - 163 cm 5'2.2" - 5'4.2" |
74 - 77 cm 29.1" - 30.3" |
52 | 163 - 168 cm 5'4.2" - 5'6.1" |
76 - 79 cm 29.9" - 31.1" |
54 | 168 - 174 cm 5'6.1" - 5'8.5" |
78 - 82 cm 30.7" - 32.3" |
56 | 174 - 180 cm 5'8.5" - 5'10.9" |
81 - 85 cm 31.9" - 33.5" |
58 | 180 - 185 cm 5'10.9" - 6'0.8" |
84 - 87 cm 33.1" - 34.3" |
60 | 185 - 190 cm 6'0.8" - 6'2.8" |
86 - 90 cm 33.9" - 35.4" |
62 | 190 - 195 cm 6'2.8" - 6'4.8" |
89 - 92 cm 35.0" - 36.2" |
Geometri
Boyutlandrıma tablosu | ||||
---|---|---|---|---|
Kadro boyut numarası | 52 cm | 54 cm | 56 cm | 58 cm |
Jant boyutu | 700c | 700c | 700c | 700c |
A — Sele borusu | 48.3 | 49.6 | 52.5 | 55.3 |
B — Sele borusu açısı | 74.2° | 73.7° | 73.3° | 73.0° |
C — Alın borusu uzunluğu | 12.1 | 13.1 | 15.1 | 17.1 |
D — Alın açısı | 72.8° | 73.0° | 73.5° | 73.8° |
E — Efektif üst boru | 53.4 | 54.3 | 55.9 | 57.4 |
G — Orta göbek uzunluğu | 7.2 | 7.0 | 7.0 | 6.8 |
H — Zincir maşası uzunluğu | 41.0 | 41.0 | 41.0 | 41.1 |
I — Ofset | 4.5 | 4.5 | 4.0 | 4.0 |
J — Trail | 5.8 | 5.6 | 5.8 | 5.7 |
K — Mesafe | 97.7 | 98.1 | 98.3 | 99.2 |
L — Standover | 73.2 | 74.4 | 76.8 | 79.3 |
M — Kadro erişimi | 38.3 | 38.6 | 39.1 | 39.6 |
N — Kadro | 53.3 | 54.1 | 56.3 | 58.1 |
Gidon boğazı uzunluğu | 90.0 | 90.0 | 100.0 | 100.0 |
Minimum sele rayı yüksekliği, kısa borulu | 61.0 | 63.5 | 66.5 | 68.5 |
Maksimum sele rayı yüksekliği, kısa borulu | 68.0 | 70.5 | 73.0 | 75.5 |
Minimum sele rayı yüksekliği, uzun borulu | 64.5 | 67.0 | 70.0 | 72.0 |
Maksimum sele rayı yüksekliği, uzun borulu | 71.5 | 74.0 | 76.5 | 79.0 |
KADRO | : | KARBON OCLV 800 |
VİTES | : | SHIMANO DURA ACE Di2 12'Lİ KABLOSUZ |
JANT | : | AELOUS RSL 51 KARBON |
GİDON | : | KARBON BOĞAZ İLE TEK PARÇA |
AĞIRLIK | : | 7.18 KG |