115.000 TL
İ N D İ R İ M

MADONE SLR 9 GEN 7

STOK KODU: madoneslr9gen7-2
455.000


HAVALE İLE 10.000 İNDİRİM


KADRO BOYU
RENK
SATIN AL KARŞILAŞTIR
Madone SLR 9 Aero yol bisikleti ultra hafif, delicesine hızlı.  Bu yol yarışı bisikleti 800 Serisi OCLV Karbon kadro ve yeni IsoFlow teknolojisi ile aerodinamik avantaj sağlar, ağırlığı azaltır. Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi gibi rahat ve hafif bir sürüş için bileşenler, derin kadrolu kablosuz vites sistemi ve karbon jantlar ile daha fazla aerodinamik kazanç elde edersiniz.

Senin tarzın,

Yarış önceliğiniz ve kazanmak sizin için çok önemli. Yepyeni aero IsoFlow konfor teknolojili en iyi ve en hızlı yol yarış bisikletini istiyorsunuz. Ek olarak sahip olabileceğiniz en iyi bileşenleri istiyorsunuz; karbon jantlar ve Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi.

Aldığınız teknoloji

En kaliteli 800 OCLV karbonlu hafif bir kadro, yeni Kammtail Virtual Foil aerodinakik boru şekli, aerodinamik ve yolları daha az hissetmenizi sağlayacak IsoFlow teknolojisi ve de görünmez kablolama. Kablosuz elektronik Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi ve hidrolik disk frenleri, daha ölçümlenebilir antreman için power metre tubless'a hazır Bontrager Aeolus RSL 51 Karbon jantlar, ve OCLV Karbon entegreli gidon/gidon boğazı kombinasyonu.

Son söz

Madone SLR şimdiye kadarki en hızlı ve en hafif aero yol bisikleti kadrosuna sahiptir. Fakat onu diğerlerinden ayıran asıl özelliği yepyeni IsoFlow teknolojisidir. Daha rahat bir sürüş deneyimi için etkileyici aerodinamik bileşenler sağlar.

♡Neden seveceksin

  • — IsoFlow teknolojisi daha rahat bir sürüş için kadro aerodinamiğini geliştirirek ve esneyebilen sele borusuyla ağırlığı azaltarak, konfordan ödün vermemenizi sağlar.
  • — Kablosuz Shimano DURA ACE DI2 vites sistemi kokpitinizi düzenli tutar ve power metre, antremanlarınzı ölçümlenebilir kılar.
  • — 800 Series OCLV Karbon şimdiye kadar ürettiklerimizin en hafifi ve Madone'u her zeminde ve hava şartında daha hızlı kılıyor.
  • — Derin karbon jantlar aerodinamik sürtünmenin azalmasını böylelikle daha hızlı sürmenizi ve yarışlarda galip gelmenizi sağlar.
  • — Madone Project One ICON renk şeması en iyi yarış bisikletini bir sanat eserine dönüştürmenize yardımcı olur.

Video

 

Özellikler

 

Benzersiz aerodinamikler

Yepyeni aeroodinamik Kammtail kadro formu, gidon/gidon boğazı tasarımı ve sürücü pozisyonu Madone SLR'ı en hızlı yol yarış biiskleti yapıyor.

 

Seçkin IsoFlow teknolojsi

Daha önce eşi benzeri görülmemiş IsoFlow teknolojisi özel olarak 7. nesil Madone SLR için tasarlandı. Ağırlığı azaltır, aerodinamiği geliştirir ve sürüş kalitenizi, konforunuzu arttırr.

 

 

Şimdiye kadarki en hafif Madone

Süper hafif 800 OCLV Karbon ve yeni hafif tasarımıyla en hafif Madone disk.

 

Yeni ergonomik gidon/gidon boğazı

Gidonu tutuğunuz yerler 3 cm daha içerdedir bu da bisikletin haricinde vücut pozisyonu olarak da maksimum aerodinamizm kazandırır. 42 cm gidon kullanıyorsanız gidonun alt tarafı yine 42 cm olacak, gidonun üst tarafı 39 cm olacaktır.

 

Tam entegrasyon

Bu bisikletin her elementi büyük bir bütünün parçasıdır. Görünmez kablolama, aero kokpit, gizlenmiş sele borusu ve daha fazlası.

 

Görünmez kablolama

En aerodinamik bisikletin fren ve vites kabloları daha temiz bir görüntü ve performans için kadronun içine gizlenmiştir.

 

H1.5 Fit

Trek-Segafredo profesyonel bisiklet takımları tarafından geliştirilen H1.5 geometrisi sürücüye ideal aero yarış pozisyonunu sunar.

Teknik özellikler

expand_more

Gövde

Kadro 800 Series OCLV Karbon, KVF (Kammtail Virtual Foil) boru şekli, IsoFlow sele boruau, görünmez kablolama, 3S aero zincir tutucu, T47 BB, düz montaj diski, 142x12mm aks aracılığıyla
Maşa Madone KVF ful karbon, konik karbon yönlendirici, görünmez kablo yönlendirme, düz montaj diski, düz karbon çıkışları, 12x100mm aks aracılığıyla
Kadroya uygun H1.5 yarış
expand_more

Jantlar

Ön jant Bontrager Aeolus RSL 51, OCLV Karbon, Tubeless hazır, 51mm jant derinliği, 100x12mm aks aracılığıyla
Arka jant Bontrager Aeolus RSL 51, OCLV Karbon, Tubeless hazır, 51mm jant derinliği, Shimano 11/12 freehub, 142x12mm aks aracılığıyla
Sokma Mil Mandalı Bontrager Switch thru axle, removable lever
Jant Bontrager Aeolus RSL 51, OCLV Carbon, Tubeless Ready, 100x12mm thru axle
Lastik Pirelli P Zero Race, 127 tpi, 700x26c
Maksimum lastik boyutu 28c
expand_more

Vites sistemi

Değiştiren Shimano Dura-Ace R9270 Di2, 12 hız
Ön değiştirici Shimano Dura-Ace R9250 Di2, braze-on
Arka vites değiştirici Shimano Dura-Ace R9250 Di2, 34T maks
*Aynakol Boyut: 50, 52
Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 170mm uzunluk

Boyut: 54, 56, 58
Shimano Dura-Ace R9200, 52/36, 172.5mm uzunluk
Orta göbek Praxis, T47 dişli, rulman
Kaset Shimano Dura-Ace R9200, 11-30, 12 hız
Zincir Shimano Dura-Ace/XTR M9100, 12 hız
Maksimum zincir boyutu 1x: 50T, 2x: 54/40
expand_more

Bileşenler

*Sele Boyut: 52
Aeolus P2 RSL, karbon ray, 155mm genişlik

Boyut: 54, 56, 58
Aeolus P2 RSL, karbon ray, 145mm genişlik
*Sele borusu Boyut: 52, 54
Madone aero karbon dahili sele borusu kapağı, entegre aydınlatma yuvası, 0mm ofset, kısa uzunluk

Boyut: 56, 58
Madone aero karbon dahili sele borusu kapağı, entegre aydınlatma yuvası, 0mm ofset, uzun uzunluk
*Entegre Gidon Boğazı Boyut: 52
Madone entegreli gidon/gidon boğazı , OCLV Karbon, 400mm genişlik, 90mm gidon boğazı uzunluğu

Boyut: 54
Madone entegreli gidon/gidon boğazı, OCLV Karbon, 420mm genişlik, 90mm gidon boğazı uzunluğu

Boyut: 56, 58
Madone entegreli gidon/gidon boğazı, OCLV Karbon, 420mm genişlik, 100mm gidon boğazı uzunluğu
Gidon bandı Bontrager Supertack Perf tape
Fren rotoru SRAM CenterLine X, centerlock, yuvarlak hatlı, 160mm
Rotor boyutu Maksimum fren rotoru boyutları: 160mm ön & arka
expand_more

Aksesuarlar

Batarya şarj cihazıyla)
expand_more

Ağırlık

Ağırlık 54 - 7.10 kg / 15.66 lbs
A Bu bisikletin maksimum toplam ağırlık limiti (bisiklet, sürücü ve yükün toplam ağırlığı) 275 pound (125 kg).

Ekipman, teknik özellikler, modeller, renkler ve malzemeler dahil olmak üzere bu sitede yer alan ürün bilgilerinde herhangi bir zamanda bildirimde bulunmaksızın değişiklik yapma hakkımız saklıdır.

Bisiklet ve kadro ağırlıkları, üretim öncesi boyalı kadrolara dayanmaktadır. Nihai üretimde ağırlıklar değişebilir.

Boyutlandırma

Boyutlandırma Sürücü yüksekliği İç bacak boyu
47 152 - 158 cm
4'11.8" - 5'2.2"
71 - 75 cm
28.0" - 29.5"
50 158 - 163 cm
5'2.2" - 5'4.2"
74 - 77 cm
29.1" - 30.3"
52 163 - 168 cm
5'4.2" - 5'6.1"
76 - 79 cm
29.9" - 31.1"
54 168 - 174 cm
5'6.1" - 5'8.5"
78 - 82 cm
30.7" - 32.3"
56 174 - 180 cm
5'8.5" - 5'10.9"
81 - 85 cm
31.9" - 33.5"
58 180 - 185 cm
5'10.9" - 6'0.8"
84 - 87 cm
33.1" - 34.3"
60 185 - 190 cm
6'0.8" - 6'2.8"
86 - 90 cm
33.9" - 35.4"
62 190 - 195 cm
6'2.8" - 6'4.8"
89 - 92 cm
35.0" - 36.2"

Geometri

geometryImg
Aksi belirtilmedikçe tüm ölçümler cm cinsinden verilmiştir.
Boyutlandrıma tablosu
Kadro boyut numarası 52 cm 54 cm 56 cm 58 cm
Jant boyutu 700c 700c 700c 700c
A — Sele borusu 48.3 49.6 52.5 55.3
B — Sele borusu açısı 74.2° 73.7° 73.3° 73.0°
C — Alın borusu uzunluğu 12.1 13.1 15.1 17.1
D — Alın açısı 72.8° 73.0° 73.5° 73.8°
E — Efektif üst boru 53.4 54.3 55.9 57.4
G — Orta göbek uzunluğu 7.2 7.0 7.0 6.8
H — Zincir maşası uzunluğu 41.0 41.0 41.0 41.1
I — Ofset 4.5 4.5 4.0 4.0
J — Trail 5.8 5.6 5.8 5.7
K — Mesafe 97.7 98.1 98.3 99.2
L — Standover 73.2 74.4 76.8 79.3
M — Kadro erişimi 38.3 38.6 39.1 39.6
N — Kadro 53.3 54.1 56.3 58.1
Gidon boğazı uzunluğu 90.0 90.0 100.0 100.0
Minimum sele rayı yüksekliği, kısa borulu 61.0 63.5 66.5 68.5
Maksimum sele rayı yüksekliği, kısa borulu 68.0 70.5 73.0 75.5
Minimum sele rayı yüksekliği, uzun borulu 64.5 67.0 70.0 72.0
Maksimum sele rayı yüksekliği, uzun borulu 71.5 74.0 76.5 79.0
KADRO : KARBON OCLV 800
VİTES : SHIMANO DURA ACE Di2 12'Lİ KABLOSUZ
JANT : AELOUS RSL 51 KARBON
GİDON : KARBON BOĞAZ İLE TEK PARÇA
AĞIRLIK : 7.18 KG
MODEL YILI: 2024
MADONE SLR 9 GEN 7 Madone SLR Gen 7 aero yol bisikleti: Tüy gibi hafif, roket gibi hızlı, her tarafı aero. Bu karbon yol bisikleti modelini incelemek ve ya detaylı bilgi almak icin sitemizi ziyaret edebilirsiniz. madoneslr9gen7
MADONE SLR 9 GEN 7

Tavsiye Et

*
*
*
IdeaSoft® | E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.